direct contact

Direct contact

Voor medewerkers

Deze pagina is bedoeld voor de medewerkers van Zuyderland.

  • Webmail

    Je agenda of email thuis inzien?
    https://webmail.zuyderland.nl/

    Standplaats Heerlen, Brunssum of Kerkrade
    Vul bij Naam domein\gebruiker in: care\, gevolgd door de Icare-gebruikersnaam (bijv. “abc01”)

    Standplaats Sittard-Geleen
    Vul bij Naam domein\gebruiker in: orbis\, gevolgd door de orbis-gebruikersnaam (bijv. “v.achternaam”)

    Vragen?
    Bel tijdens werkdagen van 8.00 – 17.00 uur Helpdesk ICMT:

    • Sittard-Geleen: 088 – 459 8000 (Toets 1, Toets 2)
    • Heerlen: 045 – 576 6152
  • Inlog voor medewerkers Huishoudelijke hulp

    Inloggen medewerker-omgeving van Huishoudelijke hulp.

  • Mijn Rooster

    Ga naar Mijn Rooster

    Meer informatie

    • Wit scherm bij opstarten
    • Indien je de Internetbrowser (Internet Explorer versie 10 of 11) gebruikt, dan moet de compabiliteitsweergave ingeteld worden (zie werkinstructie onder de handleiding van Mijn Rooster).

    Foutmelding kaarten

    • Bij het openen van “Mijn Rooster” moet het venster gemaximaliseerd worden (de beeldschermresolutie moet staan op 1280×1024 of hoger), dit is nodig om de kaarten zonder “error” te openen.
      Download Silverlight
    • In “Persoonlijk Rooster” kan gevraagd worden om “Silverlight” te installeren, dit programma is nodig om “Mijn persoonlijk rooster” te kunnen inzien.

    Gebruik versie Windows 10 en “Mijn Rooster”

    • Om Mijn Rooster werkend te krijgen, moet je Internet Explorer 11 installeren onder Windows 10. Daarna voeg je Mijn Rooster toe aan de comptabiliteitsmodus. De instructie voor de comptabiliteitsweergave instellen vind je in de handleiding.