Ga naar hoofdinhoud

Een klacht of compliment – thuishulp

Bij Zuyderland Thuishulp vinden we een klacht een belangrijk signaal. In de behandeling van klachten nemen we iedereen serieus. Bent u ontevreden over onze zorg- en dienstverlening? Dan kunt u dat bespreken met onze medewerkers of de leidinggevende. Lukt het niet om tot elkaar te komen, dan kan ook de klachtenfunctionaris met u zoeken naar een oplossing. De klachtenfunctionaris kunt u bereiken op telefoonnummer 06 53 23 42 22 of per e-mail: klachtenfunctionaris-zorg@zuyderland.nl

Leidt deze informele aanpak niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u terecht bij de klachtencommissie. U kunt u zich ook rechtstreeks wenden tot de klachtenfunctionaris of de klachtencommissie. Zuyderland Zorg heeft zich aangesloten bij een regionale klachtencommissie, samen met andere zorgorganisaties in de regio. Deze klachtencommissie bestaat uit onafhankelijke leden. De klachtenregeling kunt u opvragen bij klachtenfunctionaris-zorg@zuyderland.nl

U kunt uw klacht richten aan:
Regionale Klachtencommissie Cliënten
Postbus 5500
6130 MB, Sittard-Geleen

E-mail: klachtencommissie.clientenzuyderlandcare@zuyderland.nl

Wel tevreden? Ook dan horen wij graag van u! Wilt u ons een compliment maken of heeft u suggesties, laat het ons dan weten door een mail te sturen naar klachtenfunctionaris-zorg@zuyderland.nl