direct contact

Direct contact

Een klacht – thuiszorg

Klacht Thuizorg

Bij Zuyderland Thuiszorg vinden we een klacht een belangrijk signaal. In de behandeling van klachten nemen we iedereen serieus. Bent u ontevreden over onze zorg- en dienstverlening? Dan kunt u dat bespreken met onze medewerkers of de leidinggevende. Lukt het niet om tot elkaar te komen, dan kan ook de klachtenfunctionaris met u zoeken naar een oplossing. De klachtenfunctionaris kunt u bereiken op telefoonnummer 06 53234222 of per e-mail: klachtenfunctionaris-zorg@zuyderland.nl

Klachtencommissie
Leidt deze informele aanpak niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u terecht bij de formele klachtencommissie die de directie adviseert over het oordeel op de klacht. De directie geeft het uiteindelijke oordeel. Indien u dit wenst, kunt u zich ook rechtstreeks wenden tot de klachtenfunctionaris dan wel de klachtencommissie. De klachtencommissie bestaat o.a. uit een onafhankelijke voorzitter en een onafhankelijk lid.

U kunt uw klacht richten aan:
Klachtencommissie Zuyderland Thuiszorg
Postbus 5
6130 AA Sittard