Ga naar hoofdinhoud

Vragenlijsten

Toch nog iets niet duidelijk?

Heeft u een vraag die niet terug te vinden is tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op via onderstaand telefoonnummer.

088 - 459 2222

088 - 459 2222

Bereikbaar op werkdagen van
09:00 -17:00 uur

U bent doorverwezen voor een behandeling in Zuyderland. In het kader van uw bezoek aan, of uw behandeling in Zuyderland kan het voorkomen dat we u vragen om een of meerdere vragenlijsten in te vullen. Dit kan voorafgaand aan uw bezoek of behandeling zijn, of (geruime tijd) na uw bezoek of behandeling. Dit doen wij omdat we graag zicht willen krijgen op uw situatie zodat wij uw klachten gerichter kunnen onderzoeken en een beter beeld kunnen krijgen van de (lange termijn) effecten van uw behandeling.

De vragenlijst wordt op verschillende momenten tijdens uw behandeltraject aan u toegestuurd. Dit is afhankelijk van het soort vragenlijst (zie onderstaande afbeelding). De Patient Reported Outcome Measures (PROMs) vragenlijsten worden voorafgaand en na een behandeling gestuurd. De preoperatieve screening (POS) vragenlijsten worden voorafgaand aan een operatie uitgestuurd.

Wat PROMs – en POS-vragenlijsten precies betekenen en waarom ze uitgezet worden, kunt u onder de afbeelding lezen.

Heeft u een vraag?

Toch nog iets niet duidelijk?

Heeft u een vraag die niet terug te vinden is tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op via onderstaand telefoonnummer.

088 - 459 2222

088 - 459 2222

Bereikbaar op werkdagen van
09:00 -17:00 uur